top of page

Sticky Marketing

Sticky Marketing is een boutique digital marketing agency en zij ondersteunt het MKB om een professionele marketing, communicatie strategie op te zetten en uit te voeren. Sticky Marketing wilde zowel haar expertise als creativiteit laten doorschemeren in een energieke auditieve huisstijl.


Met de brand tune ‘Happy’ draagt Sticky Marketing uit dat zij een energiek bedrijf is die van aanpakken houdt d.m.v. een hands-on aanpak met een speelse, doch ook zakelijke, werkwijze.


Het nummer is uptempo, energiek en maakt gebruik van veel speelse elementen. Het arrangement is bij tijd en wijle vrij druk wat ook klopt binnen de bedrijfsvoering want als Sticky Marketing voor jou aan de slag gaan dan nemen ze alles mee om tot een succes te komen. De zakelijke kant wordt uitgedragen door de ‘nieuwsachtige’ tonen tijdens de coupletten. De pad sound speelt een hoopvolle melodie en met de strings samen wordt een harmonie gemaakt die uiteraard voor een harmonieuze samenwerking staat.


De intro is een opbouwende lijn waarin het excitement van een nieuwe project wordt uitgedragen. De coupletten staan symbool voor de energieke aanpak met drive. In de break wordt de expertise van Sticky uitgedragen. Doordat de snare en de hihat stoppen en wij een geluid met violen horen staat symbool voor een pauze nemen en na te denken. De viool vertegenwoordigd hier het analyseren van de mogelijkheden.


In de refreinen is er een duidelijk herkenbaar en catchy thema welke je kunt meezingen en deze staat voor de persoonlijke aanpak en teamspirit van Sticky Marketing - en uiteraard ook voor het enthousiasme!


De brand tune straalt de volgende merkwaardes uit:

Spot on, Drive, kennis, energie, impactvol.






Sticky Marketing is overtuigd van de meerwaarde van goede audio branding en is daarom een partner geworden van MKB Audio Branding. Op hun website kun je meer informatie vinden over hun diensten.



Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page